Danka-blog

Ez a blog a Down-szindrómáról, sőt sokkal inkább a Down-szindrómásokról szól mindenkinek. Hogy megismerjük és elfogadhassuk őket.

IndaFotó képek

Víg volt a színház

2009.03.24. 00:16 - bhgabi

A szervezőknek köszönhetően soha nem tapasztalt beharangozása volt az idei Down-szindróma Világnapnak. Ez alkalomból Eszenyi Enikő és a Vígszínház adott otthont egy családi rendezvénynek, ahol színvonalas műsorok, kézművesprogramok és játszóházak várták a down-szindrómás és az egészséges gyerekeket és családjaikat. Örömmel láttam, hogy a rendezvény elérte a célját, valóban nem csak egy jólsikerült danka-találkozó lett, nagyon sok egészséges gyereket is láttam.

Számomra persze a dadaszoba volt a fő helyszín, hiszen Dávid 4 hónaposan még nem tudott játszani (azért én fűztem helyette egy karkötőt) és a műsor is túl hangos volt neki a színházteremben. Az ajtóból azért megállapítottam, hogy Gryllus Vilmos műsora alatt még a csillárról is lógtak az emberek és Szalóki Ági műsora kiegészült a színpadon táncoló gyerekekkel.

Akármerre néztem, boldog, nevető arcok mindenütt. Nekünk, dankaszülőknek persze ez külön jó alkalom volt arra is, hogy egymással találkozzunk. Van egy levelezőlista, amiről többen már ismertük egymást virtuálisan, de azért jó volt hogy megelevenedtek a képek.

Reméljük jövőre még több új arcot köszönthetünk a nagyon kedves régiek mellett!
 



süti beállítások módosítása