Danka-blog

Ez a blog a Down-szindrómáról, sőt sokkal inkább a Down-szindrómásokról szól mindenkinek. Hogy megismerjük és elfogadhassuk őket.

IndaFotó képek

Plusz egy kromoszóma

2009.05.05. 15:59 - bhgabi

Egy hiba becsúszott,
döcög a gépezet:
plusz egy kromoszóma,
valami félrement.

Mi lesz most belőlem?
Kitaszítanak?
Ki fogad el engem?
Lesz, aki támogat?

Nem leszek agysebész,
amúgy se akartam.
De lehetek kertész?
Vagy az túl nagy falat?

Fogok majd beszélni?
Kik értenek engem?
Anyukám, apukám
Segítsetek nekem!

Szeretnék tanulni
annyit, amit lehet:
járni és beszélni
s hogyan vegyek tejet.

Nőjetek fel hozzám,
Merítsetek erőt!
Nálam más a lépték,
de tartsatok ernyőt:

Óvjatok meg engem,
engedjetek is el.
Sok kalandra vágyom,
hadd legyen életem!

Segítek majd én is.
Jó akarok lenni.
Ha hibát csinálok,
így sikerült, ennyi.
 



süti beállítások módosítása